Regulamin
I. Postanowienia ogólne
II. Definicje
III. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu
IV. Rejestracja i Logowanie
V. Realizacja zamówień
VI. Forma płatności
VII. Ceny
VIII. Dostawa
IX. Usługa Newslettera
X. Gwarancja
XI. Prawo odstąpienia od umowy
XII. Prawo Konsumenta do rękojmi
XIII. Zasady przetwarzania danych osobowych kupujących
XIV. Pozostałe
FORMULARZ REKLAMACYJNY |
...................., dnia .................... ............................................... ul. .......................................... .............................................. /dane Użytkownika/ |
DMG GROUP DAWID GRAJCZYK, ul. Sienkiewicza 48, 42-600 Tarnowski Góry, NIP: 645-242-33-11, REGON: 241174851, http://tapeciarz.pl/ |
Nazwa reklamowanego produktu: ..................................................................................................................... Data zakupu produktu: .................................... Data doręczenia produktu: ............................... Data zauważenia wady: .................................... podstawą zgłoszenia reklamacji naprawy/ zwrotu jest sporządzenie dokładnego opisu: (podanie dokładnego opisu jest niezbędne) Opis: ....................................................................................................................................................................... Zgłaszam chęć dokonania reklamacji nieodpłatnie poprzez: (niezbędne jest wskazanie żądania sposobu dokonania reklamacji): a)naprawę; b)wymianę; c)obniżenie ceny lub: d) dokonanie przelewu na mój rachunek bankowy w Banku .................................................................................................................................... nr rachunku ................................................................................................................
..................................... PODPIS |
UWAGA! Zwrot ceny za usługę możliwy jest poprzez przelew bankowy na wskazane konto bankowe. |